Gökhan Alkan’ı On Buçuk Saat Bekledi!

Gökhan Alkan sette işine bir müddet daha bacağı alçılı (topuğu kırık olduğu için) bir şekilde devam edecek.  Sevenleri ise Gökhan Alkan’a geçmiş olsun demek için set ziyaretlerine geliyor ve sete gelene kadar oyuncunun yolunu gözlüyorlar.Gökhan Alkan’ı görmek için neredeyse on buçuk saat beklediğini söyleyen arkadaşlarımız da var. Sevenlerine değer veren yakışıklı oyuncu, onların on buçuk saat beklediğini duyunca “Kıyamam. Ağlama lütfen ” deyip sarılarak elinden geldiğince sohbet edip fotoğraf çekinmişti. Oyuncunun sevenleri set yerini ve saatlerini öğrenmek için sosyal medyada arayış içindeler. Sevenlerini hiç bir şekilde kırmamaya çalışan yakışıklı ve başarılı oyuncu, geçtiğimiz günlerde sosyal medya üzerinden de teşekkürlerini tüm sevenlerine iletmişti. Biz de buradan sevgili Gökhan Alkan ‘a kucak dolusu sevgi ,saygı ve geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz. Dualarımızdasın Gökhan Alkan 🙂DE-j4V9XsAA_94g.jpgGökhan Alkan’ı on buçuk saat bekleyen arkadaşımızın yazdıkları 🙂

[Benim için çok değerlisin çok 10bucuk saat sonunda kavuştum sana aslinda zaman su gibi akıp geçmişti ama sonunda sen vardin 💜,Herşey için teşekkür ederim Ağlamış olabilirim ama on kapıya gelip yalvardim önümden gectin el salladin seni saat 17:59 da gördüm sonra içeriye girmeden kapidaydin bende dayanamadım kapının karşısına geldim bağırdım duymadın sonra abiler beni gösterdi sana sen baktin el salladı n yine ışte yanında ki abi de fotoğraf cekmessen seni içeri yanına alırım dedi sakin dur dedi bende Abi fotoğraf umrumda değil ona sariliyim yeter Nolur dedim yalvardim hatta Sonra gökhan içeri girdi bende o an dondum kaldim veee sonra abi beni çağırdı arkamı döndüğüm an gel buraya dedi bende yürüdüm sonra kostum abi sakin ol dedi set var dedi sessiz 😍😍Sonra sen çıktın karşıma beni galiba sen cagirtttin çünkü biseyler diyodun ❤Merhaba dedin elimi tuttun herkesi heycanlandirdin dedi ağlama dedi kiyamam Sarıldı konuştuk sonra da ben seni çok seviyorum iyiki varsın dedim ayağı için geçmiş olsun dedim bidaha olmasın kiyamam sana kendine dikkat et dedim seni beklememe değdi iki defa sarilisin dünyalara bedel gözlerini kocaman açıp 10 buçuk saat mi diyisin Ben seni hep beklerim hep daha da bi kaç sey konuştukta aklıma bu kadar geliyor he bide arkamı dönüp gittiğim zaman halen bakmana ne demeli Ya hep gidenler siz olurdunuz ama siz değil bu Sensin ❤❤ güzel mesajlariniz için teşekkür ederim tekrardan soliyorum hep te soyliycem SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK 😍 ❤1607❤18:13]iii

Yorum bırakın